fbpx

רכישת שרת

אינפיניטי קלאוד מתמחה במכירת חומרה ושרתים החל מהשלב בו הלקוח מעלה בפנינו צורך, אנו עוזרים לתכנן ולהתאים את דרישות השרת, מציאת שרת שעונה על הדרישות בצורה האופטימאלית ביותר ועד לליווי הלקוח בתקלות אפשריות וקריאות אחריות. אנו נשמח להעמיד לרשותך שרת ממלאי גדול ומגוון של שרתי מותג מבית חברות ידועות כגון HP, SUPERMICRO, IBM, DELL ועוד רבות וטובות מיצרניות השרתים המובילות.

ניתן למצוא אצלנו שרתים אשר ניתנים להתאמה אישית מוחלטת ע"פ צרכיו של הלקוח בכל אחד מהנתונים של המפרט הטכני. החל מגודלו הפיזי של השרת שנע בין newsroom_cloud1U ל 6U, דרך דיסקים קשיחים בתצורת SATA, SAS או SSD עם ובלי תצורת RAID ע"פ בקשת הלקוח, ספק כוח יחיד או זוג ספקי כוח ביתירות של N+1 ואפשרות ל"החלפה חמה" (Hot-swap) אשר מאפשרת להחליף את הספק\כונן קשיח התקול ללא צורך בכיבוי או הפרעה לשרת.

כל השרתים אצלנו מגיעים עם מערכת IPMI (Intelligent Platform Management Interface) מתקדמת אשר פותחה בעיקר ע"י אינטל ומוכרת היום במספר שמות שונים ע"פ היישום של כל יצרן כגון Integrated Lights-Out (HP), DRAC (DELL), Remote Supervisor Adapter (IBM) וכו'. המערכת בעצם נועדה לאפשר שליטה מלאה על כל מאפייני השרת ברמת חומרה מרחוק בעזרת כתובת IP כגון: מצב רכיבי החומרה וטמפרטורות עבודה, גישת KVM מרוחקת אשר מאפשרת להתחבר למסך הפיזי של השרת מרחוק, כיבוי, הדלקה והפעלה מחדש של אספקת החשמל לשרת, ניטור דרך פרוטוקול SNMP ועוד המון פיצ'רים אחרים אשר יעניקו לכל מנהל שרת (System administrator) גישה מלאה לכל מאפייני ורכיבי השרת גם כאשר הוא נמצא פיזית רחוק ממנו.

באינפיניטי קלאוד כל השרתים מגיעים עם אחריות מקיפה לכל רכיבי השרת, ניתן להתאים את תקופת האחריות החל משנה ועד ל5 שנים ולהגדיר את רמת השירות המובטחת (Service Level Agreement) בכל מה שקשור לזמן תיקון התקלה. ניתן לקבל אחריות באתר הלקוח (on site) ובזמן תגובה מינימאלי של עד 4 שעות מרגע פתיחת קריאת השירות.

כחברה אשר דוגלת בסל פתרונות אחד, נשמח להציע לך עוד מגוון רחב של פתרונות אשר יהוו שירותים משלימים לרכישת השרת כגון:nitur

  •  אירוח השרת בחוות השרתים על גבי תשתיות מהירות ועם יתירות גבוהה שתדאג שהשרת יתן מענה ללקוחות שלך 24 שעות ביממה.
  •  ניטור השרת 24 שעות ביממה ע"י מערכת ניטור מתקדמת שתדע להתריע בעת תקלה ולרוב גם לפני שהתקלה השפיעה על השירות בפועל, דרך הודעות SMS ודוא"ל.
  •  שירות גיבויים על גבי שרת מרוחק אשר יאפשר לך לשמור את כל המידע שמאוחסן בשרת באתר נוסף על מנת להתאושש ממקרה של אובדן מידע.
  •  אבטחת השרת נגד מתקפות DDOS ו\או נסיונות פריצה ע"י חומת אש (Firewall) פיזית מבית היצרנים המובילים Radware ו Juniper.
  •  תמיכה וניהול השרת ברמת תוכנה ע"י איש צוות מקצועי ומוסמך בתחום הWindows או תחום הLinux. כמו כן זמינים לרשותך שירותי מומחה במגוון רחב של נושאים כגון מסדי נתונים (DBA), אופטימיזציה והתאמה של השרת לאופי השירות, ניהול עדכונים, טיפול בתקלות (Troubleshooting) ועוד.
כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 דירוגים, הדירוג כרגע: 2.00 מתוך 5)
Loading...


מאמרים קשורים בנושא זה:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות