fbpx

מה משתלם יותר השכרת שרת או קניית שרת?

כולם – בעלי עסקים קטנים, בעלי העסקים גדולים, לקוחות פרטיים וגם ילדים תמיד שואפים להתפתח בתחום שלהם.
כאלה ששוכרים אחסון אתרים שואפים להתפתח ולהשכיר שרת וירטואלי או ריסיילר, כאלה שיש להם שרת וירטואלי או ריסלייר שואפים להתפתח ולהשכיר שרת יעודי ואולי אפילו לקנות שרת משלהם ולאחסן אותו בחוות שרתים.
אז נכון זו סוג של התפתחות, אבל ההתפתחות הזו עולה הרבה, מצריכה השקעה גדולה, זמן ואחריות מצדכם.
כשאתם שוכרים שרת אם זה אחסון אתרים, שרת וירטואלי, ריסיילר ואפילו שרת יעודי, החומרה של אותו שרת באחריות החברה ממנה אתם משכירים שרת.
זאת אומרת שאם חלילה וחס יש תקלה במעבד או בכל דבר אחר פיזית בשרת, החברה ממנה אתם משכירים תטפל בזה, אפילו אם זה רק בעיונת קטנה שמצריכה נסיעה לחוות השרתים גם את זה החברה תבצע. אנחנו מדברים פה על טכנולוגיות, כל שנה החומרה של השרת משתדרגת ומתפתחת.
חברות גדולות דואגות להתעדכן בכל פעם בחומרה החדשה ומשפרות את השרתים מה שלא כל בן אדם פרטי יכול להרשות לעצמו לרכוש.
מבחינת ביצועים השרת המושכר לא יורד ברמה משרת אישי.
מבחינת גודל מפרט אצלנו באינפיניטי קלאוד שרת וירטואלי יכול להגיע לעד 16 ליבות מעבד, 192 ג'יג'ה זיכרון והארד דיסק ללא הגבלה, מפרט שסביר להניח שאם תרכשו שרת אישי הוא לא יגיע לנתונים הללו.
כאשר אתם קונים שרת משלכם – שרת אישי זוהי הוצאה של אלפי שקלים, בעוד להשכיר שרת נע בין עשרות למאות שקלים והשקט הנפשי שאם תהיה איזושהי תקלה זה לא אתם אלא שצריכים לטפל בה, ואתם יכולים לישון בראש שקט כי החברה ממנה אתם משכירים את השרת דואגת לאפטיים (Uptime) ודואגת לחומרה של השרת, זה שווה כל מחיר.
בנוסף שאתם משכירים שרת מאינפיניטי קלאוד אתם נהנים משירות מעולה, זמינות 24 שעות ביממה ויחס אישי, אנחנו פה נישמח לענות על שאלות ולעזור בכל דרך שנוכל.
אז לסיכום שרת אישי מצריך השקעה כספית, זמן סביב השעון לטפל בתקלות וכמובן ידע רב בתחום שבעוד השכרת שרת מאינפיניטי קלאוד לא יקרה מקנה שקט נפשי בפני תקלות ואפטיים גבוה!

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים
Loading...


מאמרים קשורים בנושא זה:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות