fbpx

בניית אתרים בפייסבוק

רשת האינטרנט השתנתה המון במהלך השנים, פעם היה מספיק אתר תדמיתי לבית עסק על מנת להראות נוכחות ברשת. היום, לעומת זאת, הרשת החברתית Facebook תפסה תאוצה ענקית ונכון להיום מונה יותר מ750 מליון משתמשים מכל רחבי העולם, בכל הגילאים וכל המינים. סטטיסטית, כפי שנמסר מפייסבוק, למעלה מ50% מהמשתמשים מתחברים בכל יום לרשת החברתית למשך יותר מ-60 דקות.

בזכות היקף ותדירות השימוש שנעשה בפייסבוק מדי יום, הפכה הרשת החברתית לאחד הכלים החשובים ביותר עבור כל בית עסק ומאפשרת להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי עצום בגודלו באופן קל, יעיל, מהיר ובעל היקף רחב שכן בית העסק נחשף ללא עלויות פרסום נלוות לקהל לקוחות פוטנציאלים עצום ומגוון תוך זמן קצר.FaceB_people

באינפיניטי קלאוד נשמח לתכנן ביחד איתך אסטרטגיה ונאפיין את דרך הקידום שהכי מתאימה למותג שלך, נקים לך עמוד מעוצב ורשמי בו תרוכז פעילות המותג שלך ברשת החברתית בעזרת עיצוב תמונות פרופיל קליטה ויחודית, הטמעת לשונית תדמיתית מעוצבת אשר מהווה עמוד של "ברוכים הבאים", הכנסת תוכן עשיר ומפתה לקיר , תכנון והקמה של קמפיין פרסום בפייסבוק בעזרת קישורים ממונים עבור קהל היעד הרצוי.

המון לקוחות שואלים אותנו "אם יש לעסק שלי אתר אינטרנט מצויין. למה אני צריך גם עמוד פייסבוק עסקי?" אז התשובה היא פשוטה! בפייסבוק עמוד העסק שלך יחשף בזמן קצר לתעבורה גבוהה מכמויות עצומות של גולשים ויאפשר לך לשלוח ללקוחות אשר מתענינים בבית העסק מידע שיוויקי ולעדכנם אודות מבצעים ושינויים ולשמור על אינטראקציה מתמדת עם קהל ענק.

על מנת לקבל מידע נוסף על שירותי בניית האתרים שלנו, צור קשר עוד היום עם מרכז ההזמנות הארצי שלנו בטלפון 1801-222226 (שיחת חינם).

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 דירוגים, הדירוג כרגע: 2.00 מתוך 5)
Loading...


מאמרים קשורים בנושא זה:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות