fbpx

אחסון אתר דרופל, אחסון אתר ג'ומלה, אחסון אתר וורדפרס

אחסון אתר וורדפרס, ג'ומלה ודרופל

אחסון אתר וורדפרס, ג'ומלה ודרופל הם שלושה מערכות ניהול תוכן (CMS) אשר בנויות בקוד פתוח ומאפשרות להקים אתר מקצועי בצורה קלה ומהירה. כחברה שמאחסנת מאות לקוחות שמשתמשים במערכות הללו, הרכבנו חבילות אחסון אתרים אשר מיועדות במיוחד לקהל המשתמשים של המערכות הללו. כל החבילות מאוחסנות על שרת בעל מערך הגדרות ייחודי שהרכבנו על מנת לתת מענה לדרישות המורכבות של אחסון אתר ג'ומלה, אחסון אתר וורדפרס, אחסון אתר דרופל בצורה הטובה ביותר.

אנו מזמינים אותך להצטרף לקהל הלקוחות המרוצים שכבר בחרו לאחסן את האתר שלהם בINFINITYCLOUD, לרשותך עומדות מספר חבילות אפשריות:

אחסון אתרי וורדפרס אחסון וורדפרס אחסון אתר ג'ומלה וורדפרס אחסון אתר וורדפרס

 

10 סיבות למה לבחור באחסון אתר וורדפרס, ג'ומלה או דרופל

  • קל ופשוט להוסיף תוכן חדש – להוסיף עמוד חדש לאתר של בית העסק שלך פשוט כמו לכתוב מסמך רגיל בוורד.
  • קל ונוח לערוך את התוכן הקיים – לערוך עמודים באתר האינטרנט אף פעם לא היה כל כך קל ונוח, בעזרת 3 קליקים וממשק ידידותי למשתמש תוכל לערוך תוכן בכל זמן, בקלות.
  • קידום אתרים אפקטיבי – עצם בניית האתר בוורדפרס נותן לך ייתרון עצום על המתחרים שלך והופך את האתר שלך לידידותי במיוחד עבור מנועי חיפוש. בנוסף, בעזרת פלאג אין אפקטיבי כמו WordPress SEO by Yoast, תוכל להגיע לתוצאות הראשונות במנועי החיפוש ולמשוך קהל יעד גדול לאתר של בית העסק שלך.
  • תהליך העיצוב הופך לחלק פשוט – בבניית האתר, תוכל לבחור מתוך מאות אלפי עיצובים מוכנים למערכת וורדפרס. ברגע שבחרת עיצוב כללי שנראה לך, ניתן להתאים אותו בקלות כדי שייצג את בית העסק שלך.
  • תמיכה בסמארטפונים – היום לכל אחד יש סמארטפון, ומה יותר טוב מאתר בית לעסק שלך שיהיה קל, נגיש ונוח לכל מכשיר סלולארי? וורדפרס, ג'ומלה ודרופל תומכות באופן מלא בנגישות ממכשירים סלולארים כגון אייפון, אנדרואיד, Windows Mobile וכו.
  • קל ופשוט להטמיע סרטונים – סרטונים הם דרך מעולה להמחיש ללקוח את המוצרים\שירותים שבית העסק שלך מציע. בעזרת וורדפרס, ג'ומלה ודרופל תוכל לעלות סרטון ליוטיוב ולהטמיע אותו בקלות בעמודים שבאתר הבית שלך.
  • קל לחיבור אל הרשתות החברתיות – רשתות חברתיות כגון פייסבוק וגוגל פלוס הם דרך מעולה כדי לקדם את האתר שלך, בעזרת וורדפרס, ג'ומלה וורדפרס תוכל לקשר בקלות בין האתר שלך לקבוצה של בית העסק ברשתות החברתיות.
  • קל לעדכון – כאשר יוצאת גירסא חדשה למערכת וורדפרס, דרופל וג'ומלה, תוכל לעדכן את האתר בקלות על ידי 2 קליקים. עדכון של התוספים (פלאג אין) שמותקנים באתר מתבצע באותה צורה קלה, פשוטה ונוחה לכל משתמש.
  • בלוג באינטרנט – בעזרת וורדפרס, ג'ומלה ודרופל תוכל בקלות ליצור בלוג באינטרנט שיאפשר לך לשתף את הגולשים בעדכונים ובתכנים חדשים באתר האינטרנט שלך. תוכל לקבל חוות דעת דרך הערות. כמו כן, משתמשים אשר אהבו את הפרסום בבלוג שלך יוכלו לשתף אותו בלחיצת כפתור ברשתות החברתיות וליצור חשיפה גדולה יותר לבית העסק שלך.
  • תוספים – ניתן להוסיף תוספים מיוחדים לאתר של בית העסק שלך מתוך ספריה עשירה של תוספים לוורדפרס, ג'ומלה ודרופל כגון לוח שנה, עדכוני טוויטר, מאמרים נפוצים וכו'.
כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 דירוגים, הדירוג כרגע: 2.00 מתוך 5)
Loading...


מאמרים קשורים בנושא זה:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות