fbpx

אחסון אתרים לינוקס

אחסון אתרים לינוקס

ב INFINITYCLOUD אנו מתמחים באחסון אתרים לינוקס ונשמח לארח את האתר שלך על גבי שרתים מהירים ויציבים אשר ממוקמים בישראל על מנת להעניק לגולשים באתר שלך חווית גלישה חיובית ככל הניתן. כשהאתר שלך מאוחסן באינפיניטי קלאוד תוכל לישון בלילה בראש שקט בידיעה שהצוות שלנו מנטר את השרת 24 שעות ביממה ודואג להשתמש בשרתי מותג עם שרידות גבוהה במיוחד. כמו כן, צוות התמיכה הטכני שלנו יעמוד לרשותך 24 שעות ביממה. חשוב לנו שתדע, אינפיניטי קלאוד רואה בכל לקוח, קטן כגדול, כשותף מלא וככזה אנו נעמוד לרשותך ונעמיד לשימושך את כל המשאבים הטכניים הדרושים לבית העסק שלך על מנת לגדול ולצמוח ברשת האינטרנט.

לנוחיותך, הכנו מספר חבילות עבור אחסון אתרים לינוקס, במידה ויש לך צורך בחבילה מותאמת אישית ניתן ליצור קשר עם מוקד המכירות הארצי שלנו בטלפון 1801-222226.

אחסון אתרים לינוקס אחסון אתרים לינוקס אחסון אתרים לינוקס אחסון אתרים לינוקס אחסון אתרים לינוקס

 7 סיבות למה לבחור באחסון אתרים לינוקס

  • פלטפורמה חזקה: לינוקס, נכון להיום ולעשור האחרון, הינה פלטפורמת אחסון האתרים החזקה ביותר במובנים של יציבות ויכולת להתמודד עם כמות גולשים גדולה.
  • אבטחה: לינוקס הינה מערכת שניתן להדק בה את רמת האבטחה ברמה הגבוהה ביותר ועל ידי כך לשמור על הנתונים, המידע וזמינות האתר.
  • תמיכה בשפות תכנות: לינוקס תומכת באחסון אתרים אשר נכתבו בשלל שפות כגון PHP, Python, Perl, Java, Ruby, ADA ועוד המון אחרות.
  • ידידותית למשתמש: בלינוקס ניתן לקבל מגוון רחב של ממשקי ניהול GUI כגון DirectAdmin, cPanel אשר יאפשרו לך לשלוט באחסון האתר לינוקס שלך בצורה קלה, פשוטה ונוחה דרך ממשק מבוסס אתר ידידותי למשתמש.
  • זולה לשימוש ואחזקה: לינוקס הינה מערכת הפעלה בקוד פתוח אשר לא עולה כסף ומפותחת תחת הסכם זכויות יוצרים GPL. תכונה זו מאפשרת לנו לספק לך אחסון אתרים לינוקס במחירים נוחים מכיוון שאין עלויות רשיון עבור מערכת ההפעלה.
  • קהל מפתחים עצום: בגלל שלינוקס מפותחת בקוד פתוח (GNU/GPL), היא רכשה עם השנים קהל מפתחים עצום מימדים אשר חשבו ובנו כל תוספת אפשרית שבעל אתר יכול לרצות.
  • ביצועים ומהירות: הוכח סטטיסטית שאחסון אתר לינוקס מהיר בכמה מידות על פני אחסון אתר ווינדוס או כל מערכת הפעלה. ביצועי המערכת, שהליבה שלה (Kernel) קטנה ויעילה משמעותית מווינדוס, הינם גבוהים בהתאם.
כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 דירוגים, הדירוג כרגע: 2.00 מתוך 5)
Loading...


מאמרים קשורים בנושא זה:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות