fbpx

בניית אתר תדמיתי שיווקי

בניית אתר תדמיתי שיווקי

בעידן המודרני שאנו נמצאים, הסיבה שבתי עסק רבים בוחרים לבנות אתר תדמיתי שיווקי היא שגם אם יש לך שירות\מוצר מנצח, על מנת למכור אותו יש ליצור לו תדמית חיובית ומושכת אשר תגרום ללקוח להשתמש בו בפעם הראשונה ולאחר מכן לחזור להשתמש בו בגלל האיכות.

מטרתו של אתר תדמיתי כשמו הוא, ליצור תדמית מושכת ואטרקטיבית עבור לקוחות חדשים אשר תגרום להם לרצות להתנסות במוצר\שירות שבית העסק שלך מוכר. ברשת, אתר האינטרנט הוא הפנים של העסק שלך עבור לקוחות שאינם מכירים אותו. בזכות זה, כל עסק אשר ישקיע מחשבה ותכנון באתר האינטרנט שלו יוכל להצטייר בפני המון גולשים כחדשני, רענן ואטרקטיבי.בניית אתר תדמיתי שיווקי

כפי שאמר סטיב גו'בס ז"ל, מייסד אפל בראיון בשנת 1995 כאשר שאלו אותו איך הוא צופה את העתיד, הוא חזה נכון: "אני חושב שאתרי האינטרנט הולכים לעשות מהפכה באיך שהם משפיעים על החברה שלנו. אתרי האינטרנט הולכים להיות טכנולוגיה בסיסית (defining technology)".
אכן, כמו בפרסומת הישנה של דפי זהב שאמרה "אם אתה לא שם – אתה לא קיים" האינטרנט מהווה היום את המפגש הראשוני עם המון לקוחות פוטנציאלים ואופן תכנון האתר, המראה שלו והרושם הראשוני הם שיגרמו ללקוח לבחור בבית העסק שלך על פני המתחרים.

באינפיניטי קלאוד אנו שמים דגש על תכנון ואפיון אתר האינטרנט, בעזרת צוות מיומן מכינים מסמך אפיון מפורט אשר מסביר את הקונספט התדמיתי שלאחר מחשבה רבה מצאנו כמתאים ביותר עבור בית העסק. מסמך האפיון נשלח ללקוח לאישורו ומיד לאחר מכן אנו ניגשים למלאכה ומתחילים לבנות את האתר.

כל אתרי התוכן התדמיתים באינפיניטי קלאוד מגיעים עם מערכות ניהול תוכן (CMS) פשוטה לשימוש אשר תאפשר לאתר שלך להתפתח ולהתאים עצמו בהתאם להתפתחות העסק שלך בפועל. דרך מערכת ניהול התוכן שלנו תוכל להוסיף עמודים, לערוך תוכן של עמודים, לשנות תפריטים או כל דבר אחר – שליטה מלאה.

בגמר הבניה אנו נאחסן את אתר האינטרנט החדש שלך על גבי שרתים מהירים אשר יאפשרו זמן טעינה מהיר כדי לשפר את חווית הגלישה עבור הלקוח הפוטנציאלי שעתיד להכנס לאתר. כמו כן, על מנת לדאוג לקהל לקוחות פוטנציאלי גדול שיבקר באתר האינטרנט החדש שלך ויתרשם מבית העסק שהוא מייצג אנו נפעל נמרצות לקדם את האתר במנועי חיפוש כדוגמאת גוגל במילים הרלוונטיות ביותר לבית העסק.

על מנת לקבל מידע נוסף על שירותי בניית האתרים שלנו, צור קשר עוד היום עם מרכז ההזמנות הארצי שלנו בטלפון 1801-222226 (שיחת חינם).

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 דירוגים, הדירוג כרגע: 2.00 מתוך 5)
Loading...


מאמרים קשורים בנושא זה:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות