fbpx

איפה-לקנות-שרתים

למה לבחור שרתים וירטואלים באינפיניטי קלאוד?

עשינו עבורך רשימה של מספר סיבות למה לבחור בשרתים באינפיניטי קלאוד:

  • השרתים הוירטואלים שלנו פשוט מעולים – אחסון שרת וירטואלי באינפיניטי קלאוד אומר שהשרתים שלך יעשו שימוש במיטב שיש לטכנולוגייה להציע בכל התחומים, החל מרכיבי השרתים שמורכבים משרתי מותג כדוגמת Supermicro, HP, דרך ציוד תקשורת מהשורה הראשונה של חברות Cisco ו Junpier ועד לקווי תקשורת איכותיים למגוון רחב של ספקי אינטרנט בתוך ומחוץ למזרח התיכון.
  • קידום אתרים מעולה – כשהשרת הוירטואלי שלך מאוחסן באינפיניטי קלאוד, גוגל פשוט יאהב את האתרים שלך! בזכות המהירות תגובה של השרת הוירטואלי אצלנו האתר שלך יטען באופן מהיר משמעותית, דבר שיגרום לגולשים שלך לחווית גלישה מדהימה ויגרום להם לגלוש יותר באתר, ובין היתר גם יגרום לגוגל לאהוב את האתרים שלך ולקדם אותם במנועי חיפוש.
  • לא צריך לחשוב קדימה – אנחנו מודעים לכך שהמון פרוייקטים ברשת האינטרנט מתחילים היום בתור מיזם קטן ומתפתחים עם הזמן. השרת הוירטואלי שלנו יאפשר לך לגדול מבלי חשש לחומרה ולתשתית שנמצאת מאחורי – השרת הוירטואלי יגדל כשתצטרך אותו.
  • אחסון אתרים או שרתים וירטואלים – לא משנה איזה שירות אתה שוכר, באינפיניטי קלאוד אתה לא סתם עוד מספר. אנחנו מאמינים בשותפות אמיתית עם לקוחתינו, קטן כגדול ומאמינים שהצלחה שלך היא ההצלחה שלנו. אצלנו תקבל יחס אישי מצוות מיומן שישמח לעמוד לשירותך בכל נושא על מנת להגשים את האמביציות שלך.
  • אנחנו ממש מעבר לפינה – נמאס לך מנתבי שיחות שלא נגמרים ומערכות לשירות עצמי במקרה שאתה צריך תמיכה? הגעת למקום הנכון, אצלנו מרכז התמיכה זמין בשיחת טלפון פשוטה 24 שעות ביממה, יחס אישי ומקצועי על ידי אנשי מקצוע מישראל, ולא מהודו או מדינה זרה אחרת.
  • צוות מקצועי – אמור שלום לאנשי תמיכה טכנית לא אמינים. כל צוות התמיכה טכנית שלנו הוא צוות מקצועי ומיומן בעל הכשרות מתאימות כגון תעודות VCP, CCNA וכו' על מנת להבטיח לך את התמיכה הטכנית ברמה הגבוהה ביותר – איתנו אתה אף פעם לא לבד.

שרתים

  • אצלנו לא מעגלים פינות – באינפיניטי קלאוד כל השרתים הוירטואלים מאוחסנים על תשתית מקצועית עם שרידות (N+2), אנחנו מאמינים בציוד איכותי שיגרום לרמת סיפוק גבוהה בצד של הלקוח ולא מאמינים בדרכים של לעגל פינות, כגון לאחסן "שרתים" על חומרה רגילה של מחשב PC.
  • שרתים וירטואלים עם כל מערכת הפעלה – לא משנה מה הטעם שלך בהפצת הלינוקס או שרת הווינדוס, אנו תומכים בכל מערכות ההפעלה שעובדות על שרתים עם מעבד 32bit/64bit.
  • הלקוחות שלנו אוהבים אותנו – אתה מוזמן לקרוא בעמוד לקוחות מספרים שלנו מה חושבים הלקוחות שלנו שמשכירים מאיתנו שרתים וירטואלים ואחסון אתרים.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות