fbpx

איך בוחרים ספק לאחסון אתרים?

בארץ יש המון "חברות" שמשכירות שירות איחסון אתרים ושרתי ענן.

בכל פרק זמן קצר קמה "חברה" חדשה ומנסה למשוך אליה לקוחות, גם ילדים יכולים לרכוש שרת מחברה גדולה ולהשכיר אותו לכמה לקוחות ואירגונים ואף הם להרויח ו"לפתוח חברה" משלהם.

כולם מבטיחים הבטחות ויוצאים בהצהרות, אחדים באמת מממשים זאת.

אך בשביל להקים חברת שרתים ותשתיות יש צורך בהשקעה של מאות אלפי דולרים.

אז קודם אם קהל הלקוחות או הגולשים שלך הם ישראלים חשוב לוודא שהחברה מאחסנת את השרתים שלהם בחוות בארץ (יש 3 חוות מרכזיות בארץ), כדי שהזמן תגובה יהיה מהיר והגולשים שלכם יהיו מרוצים. לחברה שמאחסנת את השרתים שלהם בחו"ל יהיו פינגים ארוכים מה שיגרום לכל דף להיטען לאט ועלול להבריח את הגולשים והלקוחות שלכם.

אחרי שבדקתם שאכן האיחכסון הוא בארץ חשוב לנהל שיחה עם איש הקשר של החברה לשמוע האם מדובר בילד שאפתן או בחברה אמינה, בידקו מהן האפשריות ליצירת קשר.

חשוב לוודא – אם מצויין באתר מספר טלפון נייד, זו לא חברה גדולה וסביר להניח שזו חברה של ילד שאפתן. חברה גדולה לא תרשה לעצמה לתת לעובדים שלה לחייג מהנייד, חברה בעלת מוניטין תשתמש בטלפון קווי, ומרכזייה בעלת ניתוב שיחות.

השלב הבא הוא לשאול על וותק החברה, כמה זמן החברה מספקת שירותים. לא הייתם רוצים לרכוש שרת מחברה חדשה שעדיין לומדת את דרכה בעולם השרתים. שירות לקוחות – לא להתבייש לשאול מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות, ואם יש תקלה לאן פונים והאם התמיכה הטכנית זמינה עבורך 24 שעות ביממה, שרת צריך תחזוקה 24\7. מומלץ גם לקרוא המלצות על אותה חברה מלקוחות שלהם או אפילו לבקר באתרים של אותם לקוחות ולהתרשם.

אם אתם מבינים בחומרה של השרת היכנסו למפרט הטכני של אותה חברה, ובידקו את תכונות השרת שלהם.

אם אתם לא כל מבינים – היום יש את גוגל, פשוט מקלידים את דגם המעבד או כל תוכנה או חומרה שהחברה מציעה ופשוט קוראים על אותו מוצר.

חברות גדולות שמאמינות בעצמן יתנו לכם שרת ניסיון, אם הן לא מציעות זאת אל תתביישו לבקש שרת ניסיון אפילו רק ל24 שעות לבדוק את טיב השרת ואת מהירות התגובה שלו.

 

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים
Loading...


מאמרים קשורים בנושא זה:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות