fbpx

מהו ריסיילר (Reseller)?

בעזרת חבילת ריסיילר אחסון אתרים מבית אינפיניטי קלאוד, אתה כבונה אתרים לא צריך לדאוג לזמינות האתרים, לשרת הוירטואלי או השרת היעודי, לרוחב הפס, לחוות השרתים, לניהול השרת, עדכונים, אבטחה וכו'. תן לנו לעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב ולאפשר לך, הלקוח, להתעסק במה שאתה עושה הכי טוב!

חולם להקים עסק של אחסון אתרים? לא רוצה להתעסק בכל הכאב ראש של תחזוק השרת הוירטואלי? בעזרת חברת הריסיילר של אינפיניטי קלאוד תוכל לרכוש חבילה גדולה ולמכור משתמשים במחירים שאתה קובע, עם המפרט שאתה קובע – בקיצור, אתה בעל הבית!

אם נפרש את המילה ריסיילר (Reseller) מאנגלית לעברית, ריסיילר = משווק.
משווק הוא חברה או אדם פרטי שמשכיר חלק משרת אירוח מאינפיניטי קלאוד ויש לו היכולת להשתמש בשטח שהוקצה לו (הכונן הקשיח והתעבורה החודשית) לארח אתרי אינטרנט מטעם צדדים שלישיים.
זאת אומרת שאת הכונן קשיח והתעבורה החודשית שהוקצה לריסיילר הוא רשאי להשכיר ללקוחות שלו לרוב למטרת רווח.

ריסיילר אינו דורש ידע בהיבטים הטכניים של אירוח. אינפיניטי קלאוד שממנה השכיר הריסיילר את החבילה היא אחראית לשמירה על תשתיות רשת וחומרה. זאת אומרת בעיות חומרה, תוכנה וקישוריות בדרך כלל מועברות לשרת הספק שממנו תכנית הריסיילר נרכשה – אינפיניטי קלאוד!
אנו נדאג לכל ההיבטים הטכנים של השרתים ונדאג לספק לך שרת וירטואלי יציב, מהיר וחזק על מנת לתת לגולשים והלקוחות שלך חוויה גלישה אולטימטיבית.

כל הלקוחות של הריסיילר מקבלים פאנל ניהול (Cpanel/DirectAdmin) שעם הפאנל הם מסוגלים ליצור ולשנות את אתרי האינטרנט שלהם, לשלוט בסאב דומיינים, כתובות דואר אלקטרוני, סיסמאות ועוד הרבה אפשרויות יותר ללא צורך בכל סיוע של הריסיילר.

אינפיניטי קלאוד עוזרת לרייסילר שמשכיר ממנה חבילת ריסיילר להרויח יותר ללא מאמץ!

כוכב אחד2 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים
Loading...


מאמרים קשורים בנושא זה:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות