fbpx

שירות ריסט לVPS בהודעת SMS

שירות ריסט לVPS בהודעת SMS!

חדש ובלעדי לאינפיניטי קלאוד!

אנו באינפיניטי קלאוד גאים להמשיך, להתקדם ולהוביל את חוד החנית הטכנולוגית בכל מה שקשור לתשתיות אינטרנט, שרת VPS, שרת וירטואלי.

אנחנו שמחים להכריז היום על שירות חדש אשר מאפשר לכל קהל לקוחתינו לבצע ריסט (reboot, הפעלה מחדש) לשרת VPS שלהם בצורה יעילה, מהירה והכי חשוב – אוטומטית, ללא שום התערבות אנוש. כמו כן, חשוב לציין שזהו שירות נוסף שמתווסף לשירות התמיכה הטכנית שאנחנו מספקים לקהל לקוחתינו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ולא בא להחליף אותו.

השירות החדש ניתן ללא כל עלות נוספת ושליחת הודעת ה-SMS אינה כרוכה בעלות נסתרת אלא אך ורק בעלות שליחת הודעת SMS רגילה.

אז איך זה עובד, ואיך נרשמים לשירות?

  • על מנת להרשם לשירות יש ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של אינפיניטי קלאוד בטלפון שמספרו 072-2222622 בשעות הפעילות, ולוודא שמספר הטלפון שרשום אצלנו הוא אכן מספר הפלאפון העדכני של הלקוח.
    * חשוב מאוד – במידה ומספר הפלאפון העדכני של הלקוח לא מוזן במערכת, השירות לא יפעל.
  • ברגע התקלה או בעת שנדרשת הפעלה מחדש שולחים הודעת SMS על מנת להפעיל מחדש את השרת VPS למספר 03-9022292 ורושמים "ריסט" או "reset".
  • בתוך פחות מדקה מקבלים תשובה כאשר הריסט בוצע והשרת בעצם מתחיל תהליך עלייה מחדש (boot sequence) אשר יושלם בתוך מספר דקות בודדות והשרת יחזור להגיב.
    * הידעת: זמן טעינת מערכת ההפעלה (boot sequence) מהיר משמעותית במאות אחוזים עבור לקוחות אשר בחרו לאחסן את הכונן הקשיח של שרת VPS על גבי מערך הקשיחים המהירים בטכנולוגיית ה-SSD שלנו.

 ריסט לשרת VPS

כמו כן, ניתן לבצע ריסט לשרת VPS בכל עת גם על ידי מענה אנושי דרך מרכז התמיכה בעסקים שלנו בטלפון שמספרו 072-2222622 24 שעות ביממה.

כמו כן, אנו עובדים בימים אלו על מערכות מתקדמות נוספות אשר יאפשרו לקהל הלקוחות של אינפיניטי קלאוד להנות מעליונות טכנולוגית יוצאת דופן וע"י כך לנהל שרת VPS בצורה הרבה יותר פשוטה, יעילה, חסכונית ומהירה.

* שירות זה לא מחליף את ההמלצה לעשות כיבוי מסודר על מנת לעשות ריבוט ובא לתת מענה לרגעים שבהם השרת תקוע ולא מגיב ולא ניתן לבצע soft reboot מתוך מערכת ההפעלה.

 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות