fbpx

האם אתה זקוק לשרת VPS?

האם אתה זקוק לשרת VPS?

אנחו מציעים שרת VPS בתור חלק מהשירותים שלנו כבר תקופה ארוכה. אנחנו שמחים לתת לקהל הלקוחות שלנו מגוון רחב של פתרונות אחסון החל מאחסון אתרים שיתופי על שרתי לינוקס דרך שרת VPS וכלה בשרת יעודי וארונות תקשורת. ובכל זאת, לא כל הלקוחות יודעים מה זה שרת VPS ואיך זה עובד. אני אנסה להבהיר את זה כדי שיהיה בזה קצת היגיון בסוף המאמר.

אז מה זה בעצם שרת VPS?
שרת VPS זה ראשי תיבות של Virtual Private Server והוא בעצם שרת קטן בתוך שרת יעודי גדול, שנקרא לעיתים קרובות השרת המארח. בגדול, הצורה שזה עובד היא כזאת: אנחנו לוקחים שרת עם המון משאבים (זיכרון, מעבדים, כוננים קשיחים וכו') ומחלקים אותו לכמה שרתים קטנים דרך טכנולוגיית וירטואליזציה (ענן). השרתים הקטנים, או בשמם שרת VPS מרגישים ומתפקדים ממש כמו שרת יעודי על אף העובדה שהם מאוחסנים ביחד עם כמה שרתי VPS אחרים על אותו שרת, כל המשאבים מובטחים.

בשלב הזה אתה כנראה שואל את עצמך, זה נשמע ממש כמו אחסון אתרים שיתופי, אז מה ההבדל בינהם לבין שרת VPS?

באחסון אתרים שיתופי, כן, אתה חולק את משאבי השרת הפיזים. אבל אתה גם חולק את אותה המערכת הפעלה, קבצי הגדרות, מערכת קבצים וכו. כל הרכיבים הללו אינם יחודיים לשרת שלך, לעומת שרת VPS שם המשאבים הם יעודיים לשרת וירטואלי שלך בלבד ואתה מקבל מערכת הפעלה נפרדת לחלוטין. למעשה, זו הטכנולוגיה המדוברת שנקראת מחשוב ענן, שרת בענן וכל ההגדרות השונות של הטכנולוגיה הנהדרת הזו.

 

שרת VPS

אז האם שרת VPS זה הפיתרון הנכון עבורי?

שרת VPS הוא פתרון מעולה ללקוחות שמחפשים שליטה מלאה, גמישות ומשאבים עתירי עוצמה בשביל אתר האינטרנט שלהם שצורכים יותר משאבים ממה שאחסון אתרים יכול לספק והוא בדר"כ השדרוג הפשוט, המהיר והנכון מאחסון שיתופי.

פיתרון של שרת VPS הוא מעולה גם למפתחים, שבתור מפתח אתה מקבל גישת root מלאה על מנת להתקין תוכנות ואפליקציות שנדרשות לסביבת הפיתוח שלך וכן להתאמה מלאה של השרת.

אני מקווה שהמאמר הזה עזר לאלו ממכם שהיו מבולבלים מה זה שרת VPS ואיך הוא יכול לעזור לעסק\לאתר האינטרנט שלך ולנוכחות שלו באינטרנט. אם יש לך שאלות, הערות אני אשמח לשמוע!

תודה שבחרתם באינפיניטי קלאוד – ספקית שרת VPS הטובה בישראל!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות