fbpx

יום הגיבויים הבין לאומי – גיבוי שרת וירטואלי

יום הגיבויים הבין לאומי – גיבוי שרת וירטואלי

יום הגיבויים הבין לאומי (World Backup Day) הינו יום בשנה אשר מתרחש בתאריך 31 לחודש מרץ בכל שנה וקורא להעלאת המודעות של כלל האוכלוסיה, החל ממשתמשים פרטיים שמשתמשים במחשב הפרטי כדי לשמור סרטים ותמונות של אירועים מרגשים בחיים, דואר אלקטרוני, מסמכים ועד ללקוחות בעלי שרת וירטואלי או שרת יעודי אשר מאחסנים עליו מידע פיננסי רגיש, מידע של לקוחות, אתר המשמש כמקור פרנסה או כל מידע חשוב אחר.

כמו שנאמר, "אין זמן טוב לגבות את העבר מאשר ההווה". המשפט הזה כל כך נכון אבל לעיתים קרובות אנשים לא לוקחים אותו ברצינות כי גיבוי זה שירות שבעת המעשה מרגיש לא רלוונטי, לא משמעותי ולא מרגש ואז בתוך שניה כשהמידע נמחק וצריכים את הגיבוי… הופך בין רגע לשירות כל כך מוערך.

גיבוי

בעולם המחשוב והשרתים הוירטואלים, יש שני סוגים של צרכנים: כאלו שמגבים את המידע שלהם וכאלו שיתחילו לגבות את המידע שלהם לאחר שיאבדו אותו. יום הגיבויים הבין לאומי בא להזכיר לצרכן הפרטי הממוצע ולצרכן העסקי שמתעסק עם שרתים לגבות את המידע שלו וזו יוזמה מבורכת שנכון לשנת 2013, חוזרת כבר בפעם השלישית ומקודמת על ידי מגוון רחב של יצרנים, ספקי קלאוד ומחשוב ענן, לקוחות פרטיים שסבלו מאובדן מידע בעבר ועוד.

קצת סטטיסטקה: בשנת 2013, יותר מ60 מליון מחשבים ושרתים התקלקלו בכל העולם. רק מחשב (או שרת) אחד מתוך 4 הצליח לשחזר את המידע שלו לחלוטין – זאת אומרת אובדן מידע מוחלט ב45 מליון מחשבים רק בשנת 2013! וזה נהיה גרוע יותר: 112 סמארטפונים נגנבים בכל דקה בארצות הברית בלבד! זה אומר מאות של תמונות, שיחות, אנשי קשר, לוחות שנה ועוד שנעלמו בין רגע.

היום, יותר מתמיד, קל לגבות את המידע בשרת הוירטואלי או במחשב הפרטי שלך אל טכנולוגיית הענן (קלאוד) ללא יותר מדי עבודה ובקלות! אינפיניטי קלאוד מציעה לקהל לקוחותיה שירותי גיבוי מתקדמים בענן אשר יעזרו לך להבטיח את שלמות המידע שלך באשר הוא בכל רגע נתון ולדאוג שהוא תמיד יהיה מוגן וזמין.

למידע נוסוף אודות שירותי הגיבוי שלנו אתם מוזמנים לבקר בעמוד גיבוי המידע שלנו או ליצור קשר בטלפון שמספרו 1801-222226.

שיהיה לכולנו יום גיבוי שמח ומלא בתובנות!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות