fbpx

איך שרת VPS יכול לעזור לך?

שמעת המון על המושג שרת VPS ואתה תוהה איך הוא יכול לעזור לפתח את העסק שלך בצורה מקוונת ברשת האינטרנט?

כל אחד שמשתמש הרבה באינטרנט וגולש באתרים, סביר להניח שניתקל במושג שרת VPS מספר פעמים וראה בו משהו פוטנציאלי לקידום העסק שלו ברשת.

שרת Virtual Private Server (שרת VPS) הוא מושג שנהוג להשתמש בו על מנת להתכוון לשרת וירטואלי עם אחסון אתרים. היכולת לקבל שרת נפרד לחלוטין זמינה הופכת את טכנולוגיית השרת VPS להיות פתרון מעולה לכל מי שמחפש דרך להגדיל את הפרודקטיביות שלו וגם להעלות את יכולות השימוש שלו בתוכנות שהוא מפעיל בשרת VPS.

 

VPS

 

יש המון דברים שחשוב לקחת בחשבון כשאתה שוקל אפשרות לרכוש שרת VPS, כולל את המחיר שזה הולך לעלות לך ואת אפשרויות הרישוי של התוכנות שאתה משתמש בהם היום. האם אתה מורשה להתקין בעזרת הרשיון שיש לך כיום את התוכנה על מספר שרתים? האם זה דורש השקעה כספית נוספת? ישנם המון ייתרונות עסקיים לכל עסק אשר בוחר להשכיר שרת VPS, כגון:

  • זמני טעינה מהירים של האתר – משווק את העסק באינטרנט? אז כנראה שקידום האתר בגוגל זה משהו שחשוב לך, כאשר אתה משכיר באינפיניטי קלאוד שרת VPS זמני הטעינה של אתר האינטרנט שלך הופכים למהירים בצורה משמעותית בעיקר תודות לטכנולוגיית ה-SSD בה אנו משתמשים. דבר זה גורם לגוגל לדרג את האתר שלך במקום גבוהה יותר וכתוצאה מכך למשוך קהל לקוחות גדול יותר לעסק – השפעה ישירה על השיווק בכל דרך שרק אפשר להסתכל על זה.
  • אפשרות להעביר שרותים ותוכנות קיימים לשרת הוירטואלי – קרה לך פעם שמרוב כל כך הרבה תוכנות המחשב שלך הפך להיות איטי? במקרה הזה, שרת VPS יהפוך להיות החבר הכי טוב שלך בהשקעה נמוכה. בגלל שכל שרת וירטואלי מופרד לגמרי מכל שאר השרתים, אתה יכול להעביר את התוכנות הכי "כבדות", שצורכות הכי הרבה זמן עיבוד וזיכרון ולאחסן אותם על השרת VPS. זה רווח ענק אשר מאפשר לך לחסוך המון זמן בטווח ארוך, תחשוב על זה לרגע… כמה זמן אתה יושב ביום, במצטבר, ומחכה שהמחשב יסיים לטעון משהו? בשרת VPS של אינפיניטי קלאוד הדברים פשוט טסים!
  • אפשרות להתאים את השרת – בגלל שהשרת הוירטואלי אינו תלותי באף שרת VPS אחר, תוכל להתאים את השרת בדיוק לצרכים שלך, להתקין בו כל תוכנה שרק תצטרך לצורך פיתוח או מסחר, להתאים את ההגדרות בשרת בדיוק לפי הצרכים על מנת לתת את המענה האולטימטיבי לצרכים של בית העסק שלך.
  • שרידות – הבעיה עם אחסון שיתופי וחשבון ריסיילר, שכאשר אחד האתרים צורך משאבים רבים בין אם מדובר בתעבורה רציונלית או לא רציונלית, האתר שלך פשוט הופך להיות איטי וכבד וגורם לחווית גלישה אצל הגולש שבדיוק נכנס לאתר שלך כדי להכיר את בית העסק שלך. לא עוד – עם שרת VPS אף פעם לא תרגיש ירידה במהירות טעינת האתר בגלל שכל המשאבים שמוקצים לך, הם שלך בלבד!

אז לסיכום, שרת VPS יכול להיות מאוד כלכלי לחברות, תאגידים ואנשים פרטיים שנמצאים המון שעות ביום במחשב. אם אתה משתמש בתוכנות כבדות שמשתמשות במשאבי זיכרון ו\או רוחב פס בצורה אינטנסיבית, שרת VPS הופך להיות כלי עזר שימושי ביותר ולהערכתי הם השקעה שכל בית עסק צריך להקדיש לה מחשבה.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות